7 feb. 2010



Destin....Societate....Viitor

Frumos subiect dupa parerea mea....dar totodata o sursa infinita de informare....cunoasteresi nu in ultimul rand speranta....
Societatea umana de la inceputurile timpului a avut...o..."mica problema" in ceea ce consta viitorul respectiv destinul.....unui om....o intreaga natiune...dar suntem oameni....sau cel putin asta incercam sa credem, sa demonstram, noua si celor ce ne inconjoara...
Se spune ca fiecare fiinta are scopul ei....pe acest pamant....in acest univers sau cine stie...poate chiar si mai departe. E bine scris undeva ...acest...."destin" l-am numit...
Sa crezi in tine...sa crezi in anumite lucruri de care esti intr-un fel sau altul legat...si....am putea spune ca e ceea ce ne tine la gandul ca va veni un maine... vom vedea un nou rasarit, ne ridicam, ne coboram moralul...cu ideea "oare ce ne va aduce ziua de maine" ...parerea mea e....un nou rasarit....un nou asfintit....si o zi cu soare....
Viitor....da....un subiect de care majoritatea lucrurilor se leaga....incercam sa il aflam....pentru anumite teluri....eu zic....ce sa vezi? daca nimic nu e vizibil...pentru...noi...muritorii....cine stie ce ne rezerva fiecare "picatura"... a timpului....vom trai....si vom afla

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu