16 ian. 2010



A fost o data…

A fost o data ca-n povesti
A fost ca niciodata
Din rude mari imparatesti
O prea frumoasa fata
Si era una la parinti
Si una printre stele
Iar ea credea ca l-anceput
A fost o floare in cadere
A fost un Inger printre sfinti
A fost un Domn printre zabrele
Fara sa se uite iarasi
Ca se uita intre stele
Nu se poate sti vreodata
Ca a fost un inger sfant
Fara gand si fara trup.
Ca sa creada ce se spune,
Scris in luna si prin stele
Sa nu vada inger sfant …
Sa nu vada ce se-aude
Sa nu creada ce se spune
Si nu creada s-a spus
Ca am fost un inger dus
Dus de vant …
Dus prin stele
Am vazut ce nu se vede
Am crezut ce nu se crede…
Am vazut tot ce a fost
L-anceput….
Dar nu am spus….

2 comentarii:

  1. Nu crezi ca te-ai inspirat prea mult din Luceafarul de Mihai Eminescu?

    RăspundețiȘtergere
  2. fiecare dintre noi are propriul Luceafar, nu crezi?
    fiecare dintre noi e un inger cu aripile frante, cazut la pamant, dar cu inima palpaind intre stele

    RăspundețiȘtergere